Susiklosčius sudėtingai situacijai dėl COVID-19, visame pasaulyje kiekviena šalis įveda vis naujas taisykles ir suvaržymus. Labiausiai nuo pandemijos kenčia renginių, maitinimo bei turizmo sektoriai, kurie ir sulaukia daugiausiai suvaržymų bei naujų taisyklių, kurių privalo laikytis norint ir toliau vykdyti veiklą. Kaip tik viena iš tokių taisyklių buvo paskelbta spalio 21 d. ir Lietuvoje – visi viešojo matinimo įstaigų lankytojai atvykus į vietą privalo užsiregistruoti.
Dauguma restoranų ir kavinių net neįsivaizduoja kaip tai įgyvendinti, pas ką kreiptis, kaip greitai tai galima padaryti. Tačiau, mes jau pasirūpinome tuo ir turime išdirbtą sprendimą – lankytojų registracijos sistema naudojant QR kodą.
Kaip veikia sistema?
- Restorano klientas atvyksta ir nuskenuoja QR kodą, kuris yra atvaizduojamas prie įėjimo
- Suveda informaciją apie save (vardas, pavardė), bei kontaktinį telefono numerį
- Privalo pažymėti, kad įvesti duomenys yra tikri bei sutikti su restorano duomenų tvarkymo taisyklėmis
- Atlikus registraciją, kliento informacija saugiai keliauja į restorano administracijos savitarna, kuri yra prieinama įstaigos administracijai bet kuriuo paros laiku.
- Klientų informacija gali būti išeksportuota patogiu formatu, bei esant poreikiui šalinama kas tam tikrą laiko intervalą arba taip, kaip to reiklauja įstatymas.
- Tuo atvėju, jeigu įstaiga turi kelis taškus – duomenys savitarnoje yra atvaizduojami pagal skirtingas lokacijas, kas užtikrina patoguma ir aiškumą.
Kaip greitai galima pradėti naudotis sistema?
Įprastai pajungimas užtrunka iki 1 darbo dienų, tačiau jeigu užsakovas pageidauja turėti kelis taškus arba papildomą funkcionalumą, pajungimas gali užtrūkti kiek ilgiau.
Pageidaujate konsultacijos arba išbandyti paslaugą? Prašome kreiptis kontaktais arba parašykite mums užklausą.
Siųsti užklausą