Neretai, nuvykus į Vakarų Europą arba Amerikos žemyną galime pastebėti, kad QR kodai vaizduojame ne tik transporto priemonėse arba viešbučiuose, bet ir ant istorinių paminklų ir kultūros tautinių vertybių.
QR kodai transporto infrastruktūroje
Ne paslaptis, kad QR kodai yra patogus būdas išsaugoti svarbią informaciją susijusia su viešuoju transportu, pvz. tvarkaraščiai, bilietų kainos, maršrutai. Užkodavus internetinės svetainės adresą arba pasirinkus dinaminį QR kodo tipą, galima keisti skanuojamą informaciją tada, kai tai yra aktualu (pvz. pasikeitus autobuso maršrutui), nekeičiant atspausdinto vaizdo. Tereikia juos atvaizduoti patogiose nuskaitymo vietose: geležinkelio stotyse, oro uostuose, automobusų stotelėsi ir pan.
Vienas iš privalumų – QR kodų atvaizdavimas kelis kartus pigesnis sprendimas, negu švieslentės. Dažnai šviečiančių ekranų montavimas ir išlaikymas yra tiesiog nuostolingas sprendimas, ko negalime teigti apie QR kodus. O nedidelis, bet išskirtinis kodas, gali suteikti vartotojams maksimalų kiekį aktualios informacijos. Atspausdintas QR kodas ant bilieto, gali saugoti savyje bilieto kainą, maršrutą bei informaciją apie vežėją.
Pavyzdžiui, Vokietijos mieste Frankfurte, šiuos kodus galima rasti traukinių vagonuose. Išmanaus telefono turėtojas užtruks vos kelias sekundes, kad gautų svarbią informaciją apie miesto žinomas vietas, kraštovaizdžių kordinates ir siūlomas akcijas.
QR kodai ant istorinių paminklų ir meno kūrinių
Daugelis miestų, kurie yra įtraukti į sąrašą, kaip turistų lankytinos vietos, taipogi dirba su QR kodų pagalba, juos atvaizduoja muziejuose, ant istorinių paminklų. Nuskanavus juos, lankytojai gali susipažinti bei išsaugoti telefone eksponato atsiradimo istoriją, svarbias datas ir daug kitos informacijos.
QR kodai kavinėse ir restoranuose
Taip pat labai populiarus bet kol kas dar nežinomas Lietuvoje panaudojimo būdas – QR-meniu. Prieš įėjimą į įstaigą, galima nuskanuoti siūlomų patiekalų sąrašą, jų kainas ir nuotraukas, tuomet nereikės laukti, kol padavėjas atsilaisvins ir atneš Jums menių. Nedidelės kavinės, kurios mėgsta sulaukti turistų iš įviarių pasaulio kampelių, nuolat sugalvoja įvairius rinkodaros metodus, kad galėtų pritraukti dėmesį bei naujus lankytojus.
Pavyzdžiui galima pasinaudoti patogiu Google Maps servisu, kuris vadinasi Google’s Favourite Place. Šis projektas jungia jau daugiau, kaip 100 000 kavinių, barų, pabų ir restoranų. Kiekvienas, kas nuskanuos QR kodą, galės apsilankyti mobiliojoje Google’s Favourite Place svetainėje ir pasiskaityti plačiau apie šią vietą, rasti atsiliepimų. Toks pats modelis gali būti pritaikytas ir su Trip Advisor sistema.