QR kodų M-Komercija

Šiais laikais, kai kompiuterių era pasiekė epogėjų, jų vaikai – išmanieji telefonai tik pradeda kopti tokio populiarumo link. Jau kas ketvirtas Lietuvos gyventojas aktyviai naudojasi išmaniuoju telefonu bei mobiliuoju internetu. Prognazuojama, kad jau 2015 metais šie prietais taps apgrindine apsipirkimo priemone.

Atsižvelgiant i Boh.com ir Wehkamp prognozes, pardavimai naudojant mobiliuosius telefonus užaugs iki 50 preocntų, o 2017 metų gale iki 600 preocentų vartotojų. M-komercija apjungia abudu apsipirkimo būdus: Offline ir online. Šis metodas padėjo tokiai kompanijai, kaip Tesco, priaugti 76 procentus klientų per pirmuosius 6 mėnesius po šios paslaugos integracijos.

Dabar nuo 20 iki 30 procentų e-porduotuvių aplankamos naudojant mobiliuosius telefonus. Nemažai pardavėjų, turintys e-parduotuves, praranda pirkėjų srautą, kurie naršo su SmartPhone’u, vien dėl to, kad neturi tinklapio versijos, skirtos mobiliems telefonams. Kurti tinklapio, o ypač e-parduotuvės mobiliąją versiją reikalauja papildomų gana didelių išlaidų. Tuo pačiu neįmanoma nustatyti ar klientas naršo Jūsų tinklapyje dėl įdomumo, ar jam ištikrųjų reikalingos Jūsų prekes, kurias galbūt Jis įsigys.

QR Market sujungė visus šiuos sunkumus ir neaiškumus, ir sukūrė unikalią virtualių parduotuvių sistemą, kuri leidžia matyti pilną, išsamią informaciją apie pirkėjus ir jų veiksmus. Taip pat, Jums nereikia turėti atskiros mobiliosios tinklapio versijos, nes QR Market viską padarė už Jus. QR Market universali aplikacija gali būti priderinta pagal Jūsų specifikaciją. Vartotojui naudotis ja yra paprasta ir elementaru. O svarbiausias dalykas yra tas, kad visi pirkimai ir pardavimai dirba naudojant QR kodus. QR kodai pasitaiko vis dažniau ir dažniau mūsų gatvėse, ir nemažai žmonių atkreipia į juos dėmesį.

Jūsų kleintai nori pikrti mobiliuoju telefonų. Ar Jūs tam pasiruošę? Mes pagalvojome už Jus, ir sukūrėme QR Market.

Žemiau pateikiame demonstracinį video, kaip veikia QR Market parduotuvių sistema bei aplikacija